Банер

Банер - це відносно недорогий м'який синтетичний матеріал, схожий до щільної брезентової тканини, стійкий до атмосферного впливу.
Широко використовується для виготовлення реклами, особливо великих розмірів (бігборд).
Кріплять банери в основному за допомогою металевих люверсів (кілець).
Основні види банерного полотна:
1. Банер литий
- Щільність: 460-560 г/м.кв.
- Призначення: широкоформатна зовнішня реклама
- Виготовлення: сітку з поліестеру просочують розплавом ПВХ, матеріал більш однорідний та стійкий до фізичних навантажень.
- Властивості: щільність, стійкість до деформації, довговічність.
2. Банер ламінований
- Щільність: 440-460 г/м.кв.
- Призначення: інтер'єрна та зовнішня реклама невеликих розмірів (реклама, вивіски, фотозони, виставкові панно тощо).
- Виготовлення: волокна поліестеру ламінують основою, зовні - тонкий шар ПВХ.
- Властивості: пластичність, практичність, бюджетна ціна.
3. Банерна сітка Mesh
- Щільність: 380 г/м.кв.
- Призначення: зовнішня реклама, реклама на вікнах, фальшфасад.
- Властивості: світлопроникність до 70%, легкість, повітропроникність, нижча парусність.
Інші статті
- Як впливає упаковка на ваш бізнес?
Допомагає побудувати довгострокові відносини з клієнтом.Повна версія статті - Топ-10 проблем (труднощів), з якими ми стикаємось кожного дня зі свого боку
Тому краще прочитайте, щоб можливо у майбутньому їх уникнути.Повна версія статті

