Як впливає упаковка на ваш бізнес?
1. Допомагає побудувати довгострокові відносини з клієнтом.
Логотипи деяких компаній відомі по всьому світу і самі по собі здатні дати споживачеві уявлення про те, що перед ним за товар. Нерідко людині досить побачити логотип улюбленого бренду, щоб зробити вибір.
2. Нестандартний дизайн також впливає на покупців.
Оригінальна упаковка здатна привернути увагу людини. Дослідження показують: споживачі, які роблять вибір, орієнтуючись на упаковку, як мінімум в третині випадків приймають рішення з урахуванням власного смаку.
3. Типографія.
Шрифт може бути простим або вишуканим, строгим або вільним, тонким або масивним - одним словом таким, яким ви хочете його бачити. Головне, щоб він був зручний для сприйняття: стиль, колір і розмір шрифту слід підбирати так, щоб максимально полегшити покупцеві процес ознайомлення з інформацією про товар.
4. Колір.
Правильно підібраний колір упаковки допоможе вам виділити ваш продукт на тлі конкурентів. При виборі колірної гами необхідно зважати не лише на те, який товар ви продаєте, а й кому ви його продаєте. Важливо пам'ятати, що колір - це один з найефективніших інструментів впливу на емоції людини.
Яскраві кольори сприяють створенню невимушеної атмосфери
-
Білий символізує чистоту і легкість
-
Чорний викликає асоціації з силою, надійністю, контролем над ситуацією, а також дорожнечею
-
Червоний колір збуджує
-
Жовтий символізує радість
-
Зелений - це зростання і гармонія. Крім того, у багатьох людей зелений колір викликає асоціації з екологічно чистими продуктами.
-
Ефективна упаковка здатна приносити користь компанії навіть після продажу товару.
- На скільки вистачить заправленого картриджаЯкщо виходити з того, що заправка була виконана сумлінним майстром і була засипана необхідна кількість тонера, то в цьому випадку заправлений картридж відпрацює НЕ МЕНШЕ, ніж новий.Повна версія статті