ТОП 5 скарг клієнта

Часто клієнти стикаються з одними самими проблемами. А саме:
1. Щось "маже"
Під цією фразою зазвичай мають на увазі будь-яку помарку, яка роздруковується в результаті зносу витратних частин картриджа. Нерідко винний у всьому вторинний папір зі скріпкою, який може пошкодити як картридж, так і принтер.
2. Щось блідо друкує
У більшості випадків це просто несумісний тонер або тонер низької якості. Він здатний налипати на витратні частини картриджа (такі як магнітний вал, або вал первинного заряду) тим самим провокуючи блідість. А іноді й маже.
3. Щось швидко закінчився
Ресурс картриджа визначається стандартом ISO/IEC 19752. Він має на увазі кількість надрукованих сторінок із заповненням у 5%. Якщо ви вирішите надрукувати квадрат Малевича, то це означає, що ви надрукували не 1 сторінку, а відразу 20.
4. Стукає
Тут без діагностики не обійтись. Іноді тріск шукаєш тиждень, іноді секунд 15.
5. Не друкує
У 80% випадків це втрата зв'язку з принтером. Всьому виною висмикнутий USB кабель або змінені налаштування мережі.
- Як дізнатися марку та модель принтера чи картриджа?Коли нам дзвонять клієнти та запитують ціну заправки, ми просимо сказати модель та марку принтера або картриджа.Повна версія статті
- БанерБанер - це відносно недорогий м'який синтетичний матеріал, схожий до щільної брезентової тканини, стійкий до атмосферного впливу.Повна версія статті